Translate

четверг, 17 мая 2018 г.

Бажання.


Іноді бажання втілюються Всесвітом дуже дивним чином... Коли ми планували
меблі на нову кухню, я постійно нила чоловікові: Хочу полицю для чашок... Дерев'яну... Можна різьблену... До біса, що задорого, хочу красиво бабини чашки розставити і милуватися... Хочу... Хочу... Хочу...
Хочеш? На!- відповів Всесвіт і прислав на відшив новий дизайн від Мережки.
Чесно? Я дещо офігіла ))) Саме та поличка, саме ті чашки, ще й з квітами, улюбленими літніми квітами, які завжди садила моя бабуня в ящики на балконі.
То вишивалося, як пісня співалася. Із величезним задоволенням та втіхою. А тепер гайда роздівлятися фото!















За фото дякувати мені та Світланці Левіцькій.

Наостанок трохи техничних моментів. Вишивка 132 на 187 хрестиків, Аіда 16 білого кольору, 37 кольорів ДМС, 12 блендів, хрест та півхрест в дві нитки , бек в одну нитку. Є одиночні хрестики, але небагато.

То бажайте. Всесвіт відтворює бажання, хоча іноді дуже дивним чином )))

3 комментария:

  1. Чудова вишивка, хоч і не моє тема, але візуально, тематично, кольорово - клас!
    Про Всесвіт ти просто повторюєш мої слова ))) Намагаюсь бути максимально обережна з тим, що продукую вголос і подумки, бо він почути почує, а виконує по-своєму ці бажання.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мені здається, що Всесвіт іноді краще знає, в який формі нам потрібні ті чи інші речі ))) Тому бажаємо, а він виконує.

      Удалить
  2. Супер, і правда затишні кольори і сюжет!

    ОтветитьУдалить