Translate

понедельник, 17 апреля 2017 г.

Майже ДІМ. (Cupid Poppies, Merejka)


Коли я побачила скрин моєго майбутнього відшиву від Мережки, в мене було таке враження, що я його десь бачила...дуже він мені щось нагадував...

А вам нічогісенько не нагадує, га?





 Ото ж.. Рівень вже який! І отаку красу мені доведеться вишивати. Тому я з нетерплячкою чекала на отримання заповітного пакунка і як тількі отримала СМС з Нової пошти, то одразу ж понеслась до них, на щастя, вони в мене під боком. :-)
Тримтячими руками розпаковувала той пакунок щоб дістати ті ниточки таких надзвичайно вишуканих кольорів... Ну що вам розказувати, дивитесь самі


 А потім потроху, потроху стали з'являтися квіти. Запаморочливі, неймовірні та ніжні.











А потім і головний герой з'явився! Ох, і задав він мені клопоту! Маленький та вередливий. :-)
Сподіваюсь, що вередував він тількі зі мною, а тим, хто буде вишивати його потім, клопоту не даст.
Ну і завершальні фото цієї краси знов робила Світлана Левіцька. Насолоджуйтесь.







Ну і наостанок техничні характеристики, щоб ви зналі до чого готуватися. :-)
Розмір 127х184, Aida16 кольору  кава з молоком, нитки DMC - 37 чистих кольорів та 11 блендів. Хрестик та напівхрестик у 2 нитки. Бек різнокольоровий у 2 та 1 нитку, фрузелкі у 2 нитки.
Трохи часу та маєте отаку красу, що не гірше за Dimensions. А що буде далі, то подивимось.

1 комментарий:

  1. Олено, чудовий результат! :) Вишивка - краса красивенна ))

    ОтветитьУдалить